Ове школске 2020/2021. године започет је пројекат „Потрага за језичким и књижевним благом“. Пројекат су осмислиле и креирале Силвана Лесковац и Сузана Јовановић, наставнице српског језика и књижевности. Учешће у овом пројекту узела је и ОШ „Живомир Савковић“ у Ковачевцу. Од почетка школске године ученици раде на самој припреми пројекта: праве картице са питањима, реквизите, смишљају причу за први ниво игре, праве електронску игрицу, која употпуњује замисао.
Први ниво игре смислили су ученици матичне школе за себе и играли га у фискултурној сали или у учионици на табли. У Иванчи су ученици са наставницом Сузаном креирали сопствену игру која се играла у школском дворишту на нацртаном полигону. Игре су у основи сличне, али су ученици имали слободу да смишљају причу и начин играња. Провера градива вршила се по нивоима знања, а ученици су сами смишљали питања прилагођена одговарајућим оценама.
Други ниво игрице је доста сложенији. Матична школа је угостила такмичаре из Велике Иванче. Игре су подељене на области: језика култура, граматика и књижевност 6. разреда. Свака област имала је своју креацију у посебној учионици. У овом другом делу пројекта, укључила се наставница информатике Марина Милановић са микробитом, који је одлично употребљен на три начина. Употребљен је да се одлучи ко се од такмичара брже јавио, да се насумично извуче број игрице и да на крају прогласи победника који је пре завршио свој задатак.Такође се укључила и учитељица Јована Јанковић, која је помогла да све учионице буду украшене на време и буду спремне за извођење другог нивоа игрице, а била је неопходна и да се мапе закопаног блага добро сакрију да их ученици тешко нађу. Жири је такође био неопходан да све буде објективно процењено, а на крају, директорка је доделила дипломе презадовољним такмичарима.
У првој учионици се проверавало познавање језичке културе. Екипе „Орлови“ из В. Иванче и „Хајдуци“ из матичне школе су играли тачно нетачно и једну WordWall игрицу. У другој учионици је била граматика. Спајали су картице појмова и примера, а потом набацивали котурове и лоптице. Потом, у трећој учионици их је поново сачекао водитељ, овога пута сам Вук Караџић.Ту се играла пантомима, цртале архаичне речи из дела, препознавали писци, одговарало у дуелу.
На крају су ученици у зборници и библиотеци тражили мапу Иванче где нас води трећи ниво игрице.
Док је за други ниво била задужена наставница Силвана Лесковац, у трећем делу, изазове поставља наставница Сузана Јовановић. Ученици су били доста уједначени, тако да се прави победник још не зна. Трећи ниво ће показати ко је довољно способан да први пронађе закопано благо. Ученици су ову авантуру доживели као необичну ексурзију коју су извели у својој школи, а да нису нигде ишли, а сад су спремни да стварно крену у госте.
Силвана Лесковац, наставница српског језика и књижевности