Почетак: „У овим државама раде најбољи наставници света“. | |
Путовање: У оквиру друге недеље и другог задатка, путовали смо у седам земаља на чак пет континената. | |
Тематски дан: Вук Стефановић Караџић | |
Књига чаробних речи: Учили смо чаробне речи на 7 језика, а настала је и песмица Чаробне речи. | |
Површина: Правоугаоник и квадрат | |
Царство животиња: Истраживали смо које животиње можемо пронаћи у разним деловима света. | |
Писмо: Написали смо заједничко писмо на енглеском језику и послали га путем друштвених мрежа у Шпанију, Пакистан, Русију, Немачку и Хрватску. | |
Хуманитарне активности: Твоје мало некоме значи много. | |
Додатни задатак: Заједничким снагама... | |
Крај: Наши радови |
Наслеђе наших предака |
Милева Марић |
Милена Павловић Барили |
Михајло Пупин
Ученици су, након одабира знаменитих личности, подељени у групе. Свака група имала је задатак да пронађе најзначајније података о животу и раду одабраних личности.
|
Наши локализми, наше благо (2. задатак)
Ученици су добили истраживачки задатак да, кроз разговор са бакама и декама, забележе речи које су се раније употребљавале, а данас их све мање можемо чути. Након тога груписали смо речи по значењу и склапали их у реченице. Тако је настала прича коју су ученици потом и осликали.
|