2019/2020
24.10.2019.
Предавање за родитеље ученика петог разреда
![]() |
![]() |
Дана 24.10.2019.године педагошко-психолошка служба наше школе реализовала је предавање за родитеље ученика петог разреда на тему "Прелаз са разредне на предметну наставу" . Предавању је присуствовало 26 родитеља, који су упознати са изазовима и развојним фазама кроз које ученици пролазе у овом периоду, како би их боље разумели и пружили им адекватну подршку.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
28.11.2018.
Предавање за родитеље
Дана 28.11.2018. године педагог и психолог наше школе одржале су предавање за родитеље ученика 5. разреда на тему: „Прелазак са разредне на предметну наставу“.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Предавању је присуствовало 25 родитеља из свих одељења петог разреда. Родитељи су имали прилике да се упознају са тешкоћама које прате ученике преласком на предметну наставу као и са развојним карактеристикама ученика петог разреда. Презентација на поменуту тему налази се на сајту шлоле за све родитеље који су били спречени да присуствују предавању.
ПОГЛЕДАЈТЕ ПРЕЗЕНТАЦИЈУ
ПРЕУЗМИТЕ ПРЕЗЕНТАЦИЈУ
Педагошко-психолошка служба
28.4.2017.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
25.11.2016.године
Одељење V5 у посети матичној школи
У петак 25.11.2016. ученици издвојеног одељења V5 из Велике Иванче провели су наставни дан у матичној школи у посети својим вршњацима. Циљ ове посете имао је и едукативни и васпитни карактер. Ученици су видели неке другачије учионице, упознали нове другаре и наставнике, пратили наставу у једној другачијој атмосфери од свакодневне. Кући су отишли пуни лепих утисака и с жељом да и њихови другари V1,2,3,4 узврате посету.
|
|
|
|
5.10.2016. године
Праћење адаптације петака
Пeдaгoг и психoлoг шкoлe oбишле су свa oдeљeњa пeтoг рaзрeдa и сa учeницимa рeaлизoвaле прeдaвaњe нa тeму- "Кaкo учити". Током обиласка од учeника су сазнале како се aдaптирajу нa прeдмeтну нaстaву, кaкви су им први утисци, oчeкивaњa и интeрeсoвaњa и кaкo функциoнишу у oквиру oдeљeњскe зajeдницe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |